Är jag en gris???

Jag trodde jag var en katt, men matte kallar mig för gosegris....
Jag kryper upp till familjen i soffan och gosar. Nyss la jag mig brevid matte i soffan när hon satt med datorn, när hon inte brydde sig så mycket om mig så la jag mitt huvud på hennes hand med musen.... Då fattade hon och gosade med mig en stund.... *Mrrrrrrrrrrrrr*  Jag gillar mina människor ;-)
Jag har fått god mat idag oxå, matte säger att den heter Mjau Kalkon, jag fick bara lite, men blev lovad mer imorgonkväll igen :-) Längtar redan. Men de torra knapriga sakerna är ju oxå goda, nu har matte börjat blanda in lite större bitar i oxå, och dem försöker jag plocka ut först :-) Jag är ju en stor kisse nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback