Mamma, mamma se så stor jag är!!!!

Oj, Matte tycker knappt att jag känns som en kattunge längre.... jag är ju bara 4,5 månad.
Men visst ser jag stor och mogen ut???
image39

Har ingen färsk vikt så här efter påskhelgen, men en profilbild med dubbelhaka kan jag ju bjuda på :
image40

I helgen har vi varit ute och åkt igen. Bilen är faktiskt inte så farlig längre, så jag tror jag följer med nästa gång oxå, passar på att packa ner mig redan nu, så jag kommer med, för jag hörde att det ryktades om katt- och barnvakt hos mormor och morfar nästa helg. Lill-lillmattes väska är bra, för hon ska säkert med:
image41
Så där ja, nu kan vi åka :-)

Norpade förresten en skiva skinka från bordet i helgen... det var inte bra, så jag spydde upp den på farmors (småmattarnas farmor förstås) finmatta.... Hmmmm, får se om jag är välkommen dit igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback