Matte har blivit galen

Alltså, nu förstår jag INGENTING...
Jag har ju inte fått gå ut på ett tag (pga min rymning), men nu säger matte att hon ska ställa ut mig. Vadå ställa ut?
På trappan eller? Eller i trädgården?
Hur länge ska jag behöva stå där? Tänk om det börjar regna?
Nu säger hon i och för sig att det är ett tag tills hon ska ställa ut mig, men ändå, man blir ju nervös...
Dessutom säger hon att det är fler katter som ska ställas ut samma dag, ska det stå massa katter ute då????
Hanna ska nog också ställa ut några av sina katter, men de är ju också INNE-katter. Märkligt....

Tänk om man förstod vad tvåbeningarna menar...


Kommentarer
Postat av: Azlan

Förstår inte heller någonting! Stå kan du väl göra inne, ute ska man springa runt runt!
Matte och husse pratar visserligen om någon utställning kommande helg, men jag ska inte följa med dit. De ska åka och titta på en massa katter som ställs ut, jag undrar ju var det är någonstans. Kanske hemma hos dig?

Tass!
/Azlan

2007-05-02 @ 09:29:36
Postat av: Eliza

Märkligt... Håller med dig om att man står bättre inne... Om man nu måste stå alls, det är ju skönare att ligga ;-)
Jag ska spana i fönstret till helgen då om det står några katter ute, men jag ska inte stå förrän i juli. Om jag har (o)tur finns det inte plats, matte säger att det kan bli fullt. Oj, vad trångt det måste vara då, om det är så fullt UTE att det inte ens får plats en liten kattunge :-)

2007-05-02 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback