22 februari, en vecka här

Ok, det verkar som jag blir kvar här... 
Nåja, det är inte så pjåkigt i alla fall. Om man bortser från att Hanna, mamma och övriga katter inte är här så är det helt ok. Jag har ju fått en matte, en husse och TVÅ småmattar. Först tyckte jag att de där små var RIKTIGT läskiga, men sen kom jag på att de gillade att leka och gosa    Och det gillar ju jag med.
 
Busa är kul

Ibland blir jag som en tiger


Busar lite med matte ibland när hon ska ta kort på mig...

Vad sa jag om att vara snabb med kameran 

Jag nämnde katt-tv:n innan... Den är fortfarande spännande, men det verkar vara samma avsnitt hela tiden...


Och så skärper jag till mig och låter matte ta ett stillsamt kort

Jag är ju ändå en britt, så liiiiite soffpotatis får man ju vara.
Jag tror i alla fall att jag stannar här, sämre kan man ju ha det. Lindar hela min familj runt tassen, har kommit på at de gillar när jag spinner, så ibland spinner jag bara nån tittar på mig, då hoppas jag att få lite gos. Mitt favvisställe är uppe i hallen, på en lammskinnsfäll, där är mysigt, eller om jag kryper in under ett element.
På nätterna sover inte matte längre i soffan hos mig  utan de stänger in sig i mysrummen (de där med massa mjuka grejer) och jag får sova utanför, matte muttrar nåt om att mota Olle i grind och allergier.... Hmmm, mota Olle, jag kallar det "mota Eliza i sovrumsdörren"
Jag vill ju åtminstone vara med och natta småmattarna och hoppa i deras sängar lite   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback