Vad var det för konstig grej...

....som lillmatte körde runt med i köket...
Det var litet och hade 4 hjul och en antenn däruppe. Lillmatte hade nån mojäng i handen och den körde runt, runt, runt, och så lite fram och tillbaka.
Först låg jag på en stol och kikade, men kunde inte låta bli att hoppa ner på golvet och kika närmre. Och givetvis var jag ivägen för den så jag fick kuta iväg några gånger, men nyfiken är jag ju, så jag kom tillbaka lika snabbt. Jag VÅGADE peta på den med tassen *stolt*
Till slut gav manicken upp och stod stilla, och då var den inte kul längre.
Förresten hade jag minst lika kul med ett sugrör.
Idag har jag varit ensam, så jag har sovit massor, skönt att ha lugn och ro när helgen varit jobbig *gäsp*

Matte lyckades väga mig idag med, 1980g, inte illa, nästan 2 hg upp på dryga veckan. Jag har i alla fall inte matvägrat sen jag flyttade hit *rap* Matte fyller på skålen hela tiden... Väluppfostrad matte jag har fått :-) Och ingen konkurrens är det om maten heller, inte ens minsta lillmatte bryr sig om den.

Haha, hon har blöja förresten *haha* två och ett halvt år!!!! Jag är 13 veckor och har varit rumsren lääääänge.....

Visade tvåbeningarna att jag kan klättra i klösträdet idag. Jag kommer till vån 3, men jag vet inte hur matte har tänkt jag ska komma upp till toppen... Jag har ju inga vingar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback