Vad tvåbeningarna håller på...

De säger att de ska bygga nytt vardagsrum, vad nu det är för fel på det vi har....
Det började med att det kom en maskin inrullande
image93
Då satt det två nyfikna katter i fönstret, nämligen Humla och jag!
Matte bloggar om det:
http://utbygget.blogg.se/

Men det verkade jobbigt så vi softade istället.
image94
Där kan ni se vilken stil-skillnad det är mellan Humla och mig, på det där viset skulle jag aldrig kunna sova.... Nä, det sparar jag till gos-stunderna!

Humla är noga med renligheten, det tycker jag är bra, men är det inte att gå till överdrift att tvätta sig i handfatet, om man är KATT?
image95

Sen ville jag bara visa att Humla faktiskt fortsätter sitta på barnstolen. Hon sitter så när matte lagar mat, tror hon att hon ska få smaka kanske?
image96

Matte håller på med nåt jag inte fattar, hon borrar hål i en kattlåda. Nåja, hon blir väl förvånad sen när vi kissar i den, för det kommer rinna ur :-)
image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback