Världen är upp och nervänd!

Nu tror jag att allt är knasigt.
Några exempel på hur illa det är:

*Tvåbeningarna går inte till jobbet utan är hemma på konstiga tider.

*Innekatterna ska tydligen vara utekatter ibland (i koppel)

*Humla sitter på tvåbeningsbarnstolen:
image92

*Tvåbeningsbarnet sitter i kattburen
image91

Alltså, jag FATTAR ingenting..... Tvåbeningarna kallar det semester.

Hmmmmm, jag som gillar lugn och ro och fasta rutiner, jag bestämmer mig nog för att jag INTE gillar det här med semester. Snart ska vi väl ut och åka i buren oxå, eftersom matte har köpt en stor som både Humla och jag får plats i.... UTAN tvåbeningsbarn i förstås.

Kommentarer
Postat av: Tindra

OJ, vad arbetsamt ni har det, Humla och Lajsan. Det är likadant här. De är hemma HELA TIDEN. Man får aldrig någon lugn och ro. Fast sitta i någon barnstol, det har vi minsann inte fått pröva.
Matte säger att Humla har sagolika ögon.
( det har väl jag med..???????

Postat av: Katterna på Bygatan

Här kan man snacka om dålig arbetsmiljö. Livet är lite upp och ner här med. Tvåbeningarna var borta i flera dagar och så hade dom maken att pracka på oss såna där vakter. Dom var ju snälla förstås men dom luktade så konstigt och sen visste de ju inte alls hur vi ville ha det. Isis och Ramses, katterna på Bygatan.

2007-07-13 @ 11:55:39
URL: http://katternapabygatan.blogspot.com/
Postat av: Azlan och Loke

Vi håller med om att världen är upp-och-ner ibland, känner ett väldigt medlidande när vi läste inlägget. Så konstigt det kan bli. Här vet vi inte heller riktigt, vi hoppas åtminstone att vi slipper monsterbilen i fortsättningen.
Tassar från Azlan och Loke.

2007-07-18 @ 15:09:45
URL: http://katten-azlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback