OK, veckorapport

Jag erkänner, jag ville verkligen att Humla skulle flytta, så jag packade ner henne i en väska....
image76

Men efter några dagar tyckte jag faktiskt om henne.
image77image78

Humla gillar klösträdet
image79

Undrar ni vad hon tittar på????
Mig!!!!! Jag är liiiiite höjdrädd, går bara upp där när jag rejsar ;-) Skulle inte falla mig in att ligga där, tänk om jag somnar? Och ramlar ner...
image80

Idag har vi hjälpt matte att sy burskynke
image81

Sen delade vi på Humlas mat. Matte har gett oss varsin matskål, men det tycker vi är onödigt.
image82

Sen tror jag faktiskt att Humla är lite avis för att jag ska åka på utställning imorgon, för hon har lagt sig i buren för att få följa med. Kolla stilen, eller om man nu kan kalla det för stil att ligga så....
image83

Och matte ber om ursäkt för de suddiga bilderna, men det är faktiskt inte så lätt att ta skarpa bilder på oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilka sötnosar ni är då... Så kul att ni är kompisar nu. Jag måste erkänna att jag saknar Humla lite....:( Men jag har ju Lilly. Hon är dock lite trist. Går omkring och härjar här. Matte säger att hon kanske är på gång att löpa.. Vad det betyder vet jag inte riktigt, men har det med skrik att göra så tycker jag att Lilly kan hoppa över det. Jag kanske flyttar efter Humla om det blir för jobbigt suck....
Kramar ifran Disa och gänget hos S*Billfeldt´s

2007-06-30 @ 22:53:25
Postat av: Eliza

Men Disa.... Det där låter inget vidare. Skrikigt??? Men jag tycker att Humla är lite skrikig, själv piper jag bara lite om det är nåt jag vill :-) Menar du att det kan bli värre?
Jag träffade ju Lilly idag och hon skrek inte, men tråkig kan jag hålla med om. (Eller kanske mer utställningsvan än jag, som försökte möblera om i buren)

2007-07-01 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback