Äntligen fredag!

Idag kom matte hem med en större sele, den är röd med häftiga reflex-möss på. Jag kan nog lära mig att gilla den, men just nu så är den väl inte så kul...
Husse har varit ovanligt varm och skön några dagar. Han kallar det feber, hoppas att det varar länge.... Det är så varmt och gott under hans filt...

Det där med pellets är faktiskt helt ok. Matte har tagit bort sanden helt nu och det är ju faktiskt ganska skönt att slippa ha sand mellan tårna när man har varit i lådan...  Och matte hade rätt, det luktar faktiskt skog. Ja, säger hon i alla fall, jag har ju aldrig varit i skogen och vet ju inte hur det luktar.

Det hårigaste och mest kattliknande jag hittat här hemma är sopborsten. Jag försöker hålla den i trim :-)
image15
Den luktar lite spännande med :-)

Jag har kommit på att jag är ganska snygg... Matte försöker fånga det på bild och hon lyckas ibland. Se och njut ;-)
image16image18

Stor-lillmatte har ritat hela släkten... Inte dåligt, både mamma Aisha, pappa Skilly, plastbrorsan Diamond och så jag. Tjusigt!
image19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback