Undrar när man ska få vara ensam....?

Nu har tvåbeningarna inte lämnat huset samtidigt allihop sen i onsdags... Undrar om de inte litar på mig?
Jag har ju i och för sig blivit lite busigare...?
Jag skulle vilja ha en dag för mig själv när jag kan få göra som jag vill :-/
De där småmattarna kan ju inte vara sjuka hur länge som helst????
Nåja, det är ju i och för sig kul med lite sällskap, men man blir ju sååååå trött av allt lekande.

Matte pratar om att köpa en sele till mig så jag kan vänja mig vid den innan det blir vår på riktigt och vi kan gå ut en sväng. Vad menar hon??? Vår, sele, ut? Vad är det för nåt? Tänk på att jag är alldeles ny, jag har ingen aning om hur man gör.....
Jag kanske trivs bättre här, där jag kan sooooova under soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback