Senaste nytt

Dags för lite nya bilder:
image120
Här hade matte lagt en duk på golvet på väg till tvätten, och ni ser väl hur bra kamoflerad jag blev i den? Det var knappt Humla hittade mig!

image121
Sen finlåg jag lite i soffan, vilken underbar katt jag är, eller hur?



image123
När matte lagar mat så är vi nyfikna, man kunde tro att hon lagade fisk, men hon mixade faktiskt en grönsakssalsa med tomat, paprika, vitlök, lök och kryddor.

image124
Humla var med och öppnade lill-lillmattes paket förra veckan.

image125
En liten vykortkatt är hon ibland, min lilla Humla!

Kommentarer
Postat av: Azlan och Loke

Å, vilka fina bilder på er skönheter! Det syns verkligen att Humla håller på att växa ikapp dig. Bilden på henne där hon sitter i korgen med tassarna utanför är helt underbar. Ni har väldigt vackra ögon bägge två. Slut på smöret. Här är allt bra, vi har fått vara ute idag men endast en halvtimme, för sedan var matte tvungen att gå in då hon frös *fnys*. Ha det gott!

Tassar från Azlan och Loke.

Postat av: Emily

Hei, matmor og jeg dumpet over bloggen din ved en tilfeldighet, og jeg synes den var usedvanlig velskrevet og morsom! Du kan virkelig det å sette ord på hvordan vi britter har det! Skal selv snart få en liten kattegutt i hus, så det var fint å lese om hvordan du og Humla har det.. Håper det er i orden om jeg linker til siden din, selv om jeg bare har en vanlig kjedelig hjemmeside..

hilsen fra Emily i Norge.

2007-10-16 @ 22:52:35
URL: http://www.helin.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback