Viktfunderingar

Kommer ni ihåg att jag den 22 januari skrev så här:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens noteringar är:
4130 g  för mig och 4280 g för Humla.
Ja, jag VET, hon är större än mig nu, men det är ändå jag som bestämmer ;-)

Hon har gått upp 620 g sen hon var hos doktorn. På fredag ska jag dit, undra om jag väger 4750 g om några månader då? Matte hoppas det, hon tycker jag är för smal... Jag har ju faktiskt stått stilla i vikt sen i oktober.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är drygt två månader sen dess och häromdan vägde jag 4795 g.

Nu får jag säga så här: 
Humla har gått upp ca 1 kg sen hon var hos doktorn, så undra om jag väger 5100 g om några månader?
Matte tror det, för de senaste två veckorna har jag gått upp över 200 g.

Kanske ska berätta att Humla väger 4635 g nu. Men matte tycker ändå inte hon är för smal... Hon snackar om att jag är längre och behöver mer bredd. Nåja, vänta bara några år så ska jag nog vara bred.  Undrar vad hon tänker när hon ser sig själv i spegeln egentligen.... Behöver hon oxå mer bredd? Haha... hon har ju fått två "kullar" så hon borde väl ha mognat vid det här laget! Jag har minsann sett bilder på henne innan hon fick sina kullar.... då var hon inte lika bred.... Det gick liksom in lite på mitten på henne innan, och det gör det inte längre. Undrar vad en utställningsdomare skulle säga om det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback