Humla 1 år!!!


För ett år sen var det en händelserik dag för oss alla.
Jag blev hämtad hemma hos Hanna och flyttade till Kalmar.
Humla föddes samma dag, bara några kilometer ifrån oss . Då hade vi ju ingen aning om att hon skulle flytta hit...
Men idag så är det i alla fall jubileum för många saker
Så här ser nyvaken Humla ut i alla fall...
image163

Så bäddade hon ner sig i Husses säng
image164

Själv ser jag ut så här, ett år efter jag flyttade in:
image165image166
Jag håller på att odla mina kinder igen, de råkade ju försvinna i villan och vallan där runt jul...

Kommentarer
Postat av: Azlan och Loke

Grattis i efterskott Humlan! Hur kan vi ha missat detta?! Äsch vi skyller på matte som klagar på att det är mycket på hennes arbete.
Hoppas att du hade en trevlig födelsedag.
Kom och besök våran blogg snart.
Tassar från Azlan och Loke.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback