Lågt tempo

Idag var meningen att vi skulle åkt till småmattarnas mormor och morfar, men en av småmattarna kräktes inatt så vi är hemma.
Och när man inte direkt har nåt planerat så gör man väl inte heller nåt, eller?
image152
image153

I övrigt så är jag mycket upptagen med att "hitta mig själv" som det så fint heter. Vem är jag och vem vill jag vara är ju frågor som dyker upp när man blivit av med "kvinnligheten". Som läget är nu så pendlar det mellan lekfull kattunge, gosfröken och sömntuta.
Tror ni den kombinationen blir bra? För man måste väl inte välja?

Kommentarer
Postat av: frode

Hej du!
kattunge, gosfröken och sömntuta låter underbart....kanske jag kan få vara kattunge, gosherre och sömntuta om ett tag. Men än så länge ska jag visst få behålla "manligheten" så att jag kan bli pappa här hemma....låter ganska bra, tycker jag. Jag gillar ungar. Tror jag ???? Tindra är lite tråkig och långsam av sig bara. Hon fattar visst inte att hon ska löpa nu snart...suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback