Va, det ÄR nåt härinne

Matte köpte en ny leksak för några veckor sen, men jag har inte varit på humör, förrän idag...

image155
Hmmmm, hur ska man få ut den där pälsmusen....



image156
Behöver visst hjälp. Humla kom HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




image157
Hmmmmmm, det verkar som det är mer än en därinne. Jag sticker in tassen här....



image158
OK, då håller jag i här.



image159
Eller vänta, jag kan ju pilla i ett eget hål.



image160
Men Humla, ger du upp redan???? Vad rufsig du ser ut förresten!!!!



Vi får inte gå in genom den träfärgade dörren längre... bakom den ser det ut så här:
image161
Tror inte ni att det skulle vara kul att gå in där????
Pilen visar baksidan på den spännande dörren...
image162
Matte har fler bilder här:
http://utbygget.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Vilken talande bildserie!
:)
Både Humla och Eliza är så snygga att se på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback