Vi syr ett burskynke

Det är visst dags för utställning igen och i år ska även Humla med.
Så vi måste sy ett nytt burskynke.
Förra året hjälpte vi matte och det gick sååååååå bra, så vi tänkte göra om det.
Matte har inte varit pigg, så absolut, vi ställer upp!!!!


Eliza: Upp med dig då Humla, du ligger ju bara och latar dig!


Humla: Matte, säg till henne, jag latar mig inte, jag håller ju bara tyget sträckt!


Eliza: Hörrdu...Så här går det för skvallerbyttor....



Eliza: Jaha, så stack hon då, Lillkatten. ALLT måste man göra själv....


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det dags för utställning? Spännande, vart då?? Himla fint tyg, somrigt och fint!

2008-06-15 @ 18:26:53
Postat av: Matte

I Kalmar, sporthallen, 29/6.

Ja, jag gillar tyget, matchar det med ett randigt i samma färger. Köpte urbilligt på Jysk i januari. Har tänkt så det såååååå länge, men det blir ju aldrig av förrän man måste ;-)

2008-06-15 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback