Söndag *gäsp*

sover
Tänk att man kan vara såååå trött
image14

Sova är sköööönt.

Men jag KAN ju busa och leka oxå, här leker jag med lill-lillmatte
Selma
Det var en ny häftig svart skinnmus, jag har dödat den många gånger redan *haha*
Den syns inte så bra på bilden...

På dörren till sovrummen sitter det en skylt, det är stor-lillmatte som gjort den.

image17
Hon påstår att det betyder att jag inte får vara där, men det måste väl vara fel???? Så ser jag väl inte ut? Rosa öron? Vitt huvud? Nä, det betyder nog att inga andra katter än jag får gå in där :-)

Matte vill visst vara med och visa vad hon gjort i helgen... trams tycker jag... Löjliga krukor oxå, de sitter FAST i fönsterbrädan...

image15
Och så har hon köpt ny vaxduk och fräscha blommor till bordet. Men tror ni jag får lukta på dem? Nä, då kommer det nån och tar ner mig på golvet... *sur*

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback