Precis, exakt, just HÄR

Här vill vi ha vårt klösträd.
Det har vi bestämt. Så det så.


Matte säger att det inte går.... Och att vi inte kommer kunna ligga på de röda skåpen heller, för de ska stå PÅ varandra,  nästan ända upp till taket.
Sen säger hon att vi är högprioriterade att få en plats vid ett fönster med vårt klöstrad. Ja, vad är då problemet? Vi har ju redan valt ut en plats???? Vadå "måste bli snyggt oxå"?
Vi är snygga. Det räcker. Om vi är snygga så blir det snyggt om vi ligger här i vårt klösträd.

Kommentarer
Postat av: Frode



Helt rätt resonerat! Ni är verkligen den där detaljen som gör hela grejen, liksom. Ett bra blickfång. Jag för min del har utsett en tom gammal kartong till husets snyggaste inredningsdetalj. Den ligger mitt på halvgolvet, och när jag ligger i den blir det supersnyggt. Matte vill ha bort den och muttrar om "skräp" och "fint i hallen", men jag förstår inte vad hon menar. Det ÄR ju snyggt!!



Fridens

Frodige Frode


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback