Jag har fått en ny leksak!!!

Nu ska jag visa hur den funkar.
Så här ser den ut.
image30

Sen böjer man ner den så här:
image31
När man släpper åker den tillbaka:
image32
Då kan man byta sida och dra ner den åt andra hållet:
image33
Sen kan man sparka lite på den med bakbenen:
image34
Visst verkar den kul?
image35
Jag har hört att det finns de som tycker det är för dåligt med bilder på bloggen, och de undrar om jag växer.
Här kommer i alla fall lite snygg-bilder :-)
image36
Skulle vara en bild till men blogg.se verkar hamnat i koma :-)

Och vikten: 2730g. Fortsätter att gå upp ca 21g/dag. Nån som orkar kanske kan räkna ut vad jag väger vid 1 år om jag fortsätter så här???
....................................
Mycket riktigt, ca 7,7 kg. Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, nu är hon som saknade lite bilder nöjd!!! Nu är det bara en live-visning som ska till...

2007-04-02 @ 19:14:02
Postat av: Matte

Du är välkommen!!!!

2007-04-02 @ 21:06:42
Postat av: Alina Grön - Mausan på kattforum

Hej!

Vilken rolig leksak!
Vart fick du tag på den?
Hur mycket kostade den?

2007-04-12 @ 20:41:16
Postat av: Alina Grön - Mausan på kattforum

Hej!

Vilken rolig leksak!
Vart fick du tag på den?
Hur mycket kostade den?
PMa mig på kattforum om du känner för att svara ;)

2007-04-12 @ 20:41:39
Postat av: Azlan

Du, den där var skojig, jag har ungefär en likadan som din, fastän den är blå och röd liksom.
Hälsa matte att hon ska sluta oroa sig över din vikt och börja tänka på sin egen istället. Jag tycker du är jättefin!
Kattassar/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback