Matte är arg

Matte fräste på mig innan... Riktigt arg verkar hon vara....
Varför????
JAG har väl inte gjort nåt???
Jag ville ju bara gå ut och kolla läget på framsidan....
Fattar inte varför hon skulle smyga efter mig och fånga mig innan jag ens hade kommit fram till bilen.... När hon fick tag på mig fräste hon på mig och bar in mig :-(
Jag ville ju bara åka tillbaka till småmattarnas mormor och morfar, för jag HÖRDE minsann att de ville att jag skulle stanna där ett tag. Jag charmade nog dem totalt när jag var där igår och idag....
Men ändå tog de med sig mig hem.... Vilket i och för sig var skönt, men lite frisk luft på söndagskvällen kan man väl få????
Men erkänn att jag är smart. När matte tog soppåsen och gick ut med den så lurpassade jag vid dörren när hon kom tillbaka och kilade igenom dörren innan hon hann blinka.
Nu hotar hon med att lägga undan selen så jag inte får gå ut ALLS. Hon tror jag får dåliga idéer av att vara ute :-(
Dumma matte, jag är lite sur på henne med. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Hanna Billfeldt

Hejsan!

Har du varit ute och spanat Eliza hihi... Kan tänka mig att matte var sur på dig. Jag ska berätta för din matte att din mamma gjorde samma sak i helgen. Aisha har nu tydligen lärt sig öppna altandörrar... ok putta upp dem. Jag satte hjärtat i halsgropen, men kom samtidigt ihåg en gång för länge sedan när hon smet ut genom en dörr på samma vis som du. Då hjälpte det att locka med mat;) Sa jag sprang omkring i trädgården och ropade mat mat... Plötsligt hörde jag ett mjau;) Mat är ju inte fel liksom. Där satt hon din mamma, på garageuppfarten och tittade på mig.. Kanske är det ett släktdrag;)

//Hanna

Postat av: Eliza

Hejja mamma!
Då vet jag vem jag ärvt det ifrån!!!
Locka med mat skulle nog funka här oxå :-) Det är ju såååå gott med käk!
Men eftersom matte blev så arg sist så har jag inte försökt nåt mer....

2007-04-21 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback