Bildbomb

Idag har matte varit hemma hela dan, och hon tog fram kameran. Gissa vilka som fick posera???
Jodå, jag och Humla, och visst, vi är ju såååå snygga, så man får ju ställa upp och visa världen!

Först softade vi i solskenet. Det var då matte började ta kort
image105

Sen flyttade jag mig för att få vara ensam på bilderna
image106

Matte lockade med nåt som lät så kul, så jag kunde inte låta bli att titta, blev ganska bra, eller hur?
image111

image112

Humla är ju en latmask, så hon gick och la sig under bordet under tiden
image113

När jag hade poserat klart tyckte jag att det var dags att snygga till lill-katten lite
image109

Hon ville visst busa, men då passade jag på att tvätta henne på hakan istället
image110

Kommentarer
Postat av: Azlan och Loke

Vilka fina bilder! Speciellt de på Eliza. Vi håller verkligen med om att ni är snygga britter och vi tycker vi är snygga somalier, trots att vi inte direkt liknar er. ;-)
Tassar från Azlan och Loke

Postat av: Gunilla.F

Vilka underbara bilder på er 2 snyggingar. Hittade hit via en slump o nu är jag fast. :)

2007-08-28 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback