Katter i sele

Ikväll var matte tvungen att vädra, för lillmatte hade satt på en platta på spisen, och på plattan låg en grytlapp som började pyra.
För att vi inte skulle rymma tog hon på oss selarna.
Humla älskar ju att var ute och tog tillfället i akt och njöt av den skapligt fina sensommakvällen.
image102
image101
Hon ÄR faktiskt glad för att vara ute, även om det inte ser ut så på bilderna ;-)

Men jag är ju verkligen ingen utekatt, så när jag fick chansen gick jag in. Dumma kopplet gjorde att jag inte kom upp för hela trappan, och efter att ha gett matte några mördande blickar så hämtade hon i alla fall ett täcke att ligga på.
image103
Ni ser väl att jag är lite sur????

Kommentarer
Postat av: thelma

Puh! Tur att ni inte skulle ÄTA grytvanten!! Fy 17 vad jobbigt att bli ut-tvingad, jag föredrar att vara inne jag med.

Postat av: Ulltussarna

Men Eliza då, att vara ute är ju jättekul! Vi gillar att läsa om dig och din kompis Humla så vi lägger till er på vår lista över bloggkompisar. Kom gärna och tita in hos oss! //Ulltussarna

2007-08-19 @ 17:59:40
URL: http://ulltussarna.blogspot.com/
Postat av: Britt S Aas Olsen

En hyggelig side med mange fine,morsomme bilder og kommentarer.
Hilsen Fra Norge. Britt , som også har 1 Britte h03 og snart en Van tulle...((-:

2008-01-05 @ 22:16:50
URL: http://www.123hjemmeside.no/dolly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback