Vägda

Matte har ju fått för sig att det är bra att väga oss ibland... Så idag var det dags.
Eliza: 4045 g
Humla: 3160 g

Hon vill att jag skriver dem här, för annars vet hon inte var hon har dem *slarvmaja*
Humla är inte bara mindre än jag, hon är mindre än jag var när jag var lika gammal som hon är nu. Haha, hon är en tunnis. Men matte säger att hon inte är så tunn, hon är kortare än jag, alltså på längden. Ja, det är väl klart att hon är, har ni sett smala, långa humlor?
Nej, jag tänkte väl det, då hade hon väl inte hett Humla utan Geting *haha*

Kommentarer
Postat av: Azlan och Loke

Geting? *fnissar*
Äsch ni ligger ju helt klart i lä trots att ni ser ut som runda humlor bägge två. Azlan väger vid 1 år och 3 månaders ålder 4.8 kg och Loke vid 7 månaders ålder 3.3 kg.
Så rultor kan matte glömma! *hih*
Tassar från Azlan och Loke

Postat av: Eliza

Tänk på att jag bara är 9 månader och dessutom en DAM!!!!

2007-08-26 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback