Matte köpte nåt konstigt idag

Hon kom hem med nåt konstigt, satte en del runt halsen och en runt magen och kallade det sele.... Jag blev alldeles orörlig först, men efter en stund gick det ju att röra sig...
Men hon hade köpt för liten *hahahahahaha*
Hon trodde på fullt allvar att jag kunde ha en kattungesele. Och ja, det kan jag ju, men inte särskilt länge till... Halsmåttet var nemas problemas, men jag är ju faktiskt ganska matglad och rund om magen (nåja, jag är inte tjock, jag är bara lite större än brorsan och plastsyskonen)....
Så matte ska byta selen till en större, det är ju ingen vits att vänja sig vid en sele och sen växa ur den direkt....
Matte mätte mig och jag är nästan 30 cm. Selen hon köpte gick att ställa mellan 19 och 31 cm. Den är ju för bebisar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback