Tvåbeningarna är hemma

Idag ska de visst vara hemma hos mig :-)
VAK kallas det =Vård Av Katt
Fast matte säger att hon är hemma för att stora lillmatte är sjuk och hon kallar det VAB istället =Vård Av Barn.

Äsch, strunt samma, det är ju jag som står  i centrum...

De där pelletsen är inget vidare, jag håller mig på sandsidan. Matte mumlade att hon hade blandat runt lite därinne efter jag var där senast, har inte kollat läget sen des... Tänk o man kunde få ha sin låda ifred???  De andra sitter ju på sin stol och gör sina grejer (förutom lill-lillmatte då som gör det i blöjan *hihi*) och det lägger jag ju mig inte i.
Nåja, vi får se....

Kommentarer
Postat av: Hanna Billfeldt

Hälsa matte att hon ska köpa den minsta sorten pellets. Det ska finnas 6 mm. De som är 8 mm är ju som stor stenar ;)

Mamma Aisha & matte Hanna

Postat av: Eliza

Jomenvisst! Matte har läst massor om pellets på kattforumet och har letat rätt på ett ställe som säljer 6 mm.
En hel säck såna står i hallen, för både grannar och vänner som eldar med pellets kör givetvis med 8 mm så nåt mindre gick ju inte att testa :)

2007-03-01 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback