Fy vilket dåligt tv-program matte såg ikväll

Det var HEMSKT. Det hette "Hundkoll" och det föddes små pipande saker och det var skällande stora hundar och massa läskiga grejer. Hundar kan man ju lura till vad som helst *hehe*
Nåja, jag var inte alls nöjd med att matte tittade på det där hemska, så jag försökte distrahera henne. Och som ni kanske vet så gillar min matte gos, så jag tog helt enkelt och kröp upp och la mig i knäet på henne, jag brukar spara det till RIKTIGT speciella tillfällen, men nu såg jag ingen utväg utan fick använda det vapnet. För TÄNK om hon hade fått för sig att köpa en sån där skäll-sak....

Och så påminde matte mig att jag ska tacka LINDA för att hon hjälpte matte att köpa min roliga tunnel! Tack, den är verkligen kul!
Linda verkar åxå  kul, men hon kommer ju aaaaaaaaldrig och hälsar på mig :-)

Kommentarer
Postat av: Azlan

Hej! Jag tycker Loke är väldigt intressant och kul och nu gillar han mig med! Det enda är när jag vill busa, då är han fortfarande en aningens avvaktande. Matte säger att det är för att jag är 3 ggr så stor som han haha. Det kan väl inte ha någon betydelse?
Loke hälsar att det kommer fler bilder på honom snaaart.
Tass!
/Azlan och Loke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback