Jag har fått en present!

Jag har fått en lektunnel!
image51

Den är skoj, den har hål i varje ände och två på längden, där man kan kika ut!
image52

Här är det andra :-)
image53

Så här farlig ser jag ut när jag ligger i startgroparna för att rejsa hela tunneln, matte vågade knappt ligga kvar i sin ände :-)
image54

Sen gick jag på Cat-walken hemma, det är på soffryggstödet *fniss*
image55
Jag är faktiskt väldigt snygg, passar bra som fotomodell.

Lite bus har oxå hunnits med
image56

Och matte får problem med skärpan, som vanligt...
image57

Kommentarer
Postat av: Azlan

Jag har också en sådan där tunnel!! Visst är den rolig.
Tass!
/Azlan

2007-05-12 @ 16:51:44
Postat av: Eliza

Visst är den toppen!!!!?
Jag tröttnar inte på att rejsa i den!

2007-05-14 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback