Slökatter

Tänk att man kan ha det så bra som vi har det!!! Vi sover, slappar, chillar osv.
Mest hela dagarna faktiskt.
Så här kan det se ut:
image172
Vi använder faktiskt klösträdet mycket mer nu sen det flyttades. Det är roligare nu av nån anledning.

Matte satte en ny blomkruka i fönstret PRECIS där jag brukar ligga... Grrrrrrrrrrrr
image173

Lillmatte skvallrade att hon och Matte hade varit på kattutställning i Jönköping i lördags. Hon träffade bl a Mamma Aisha:
image174

och den där läskiga Frode som jag fräste mot på utställningen i Kalmar i somras.
(men snygg är han :-))
image175

Kommentarer
Postat av: annjeanette

Så roligt med lite kort, önskar jag hade samma talang, hur jag än gör blir mina kort inte bra. Toppen hemsida du har alltid lika roligt att titta in (skriver ju inte alltid något) men tittat in gör jag!

Postat av: Matte

Tack! Eliza (och jag) gillar att skriva och visa bilder.
Kvaliteten på bilderna spelar inte så stor roll när man har så fina katter som du har!

2008-04-02 @ 21:45:14
Postat av: annjeanette

Av någon anledning tror jag att vi har samma smak
:-)

2008-04-05 @ 10:40:49
URL: http://djursviks.se
Postat av: Matte

Ja, vi verkar samla på samma färgskala :-)
Choklad och lila är verkligen mina favoritfärger. Det som "saknas" i min samling är en solid choklad och en lilapadda. Men det blir inte fler katter här på länge...

2008-04-05 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback