Jullovet är slut

Nååå, det blev ju en jul trots allt.
Och matte fick en ny blixt till kameran som hon gått omkring och lyst med...
Och jag är ju en snäll katt, så jag ställde givetvis upp som modell:
image140
Men matte, kan du inte det mest grundläggande??? Skärpan i ANSIKTET tack, inte i RUMPAN...

image149
Så nu blev det ju lite bättre, men såg du inte att jag låg i skuggan under bordet?

image142
Hmmm, ja ljuset blev ju bättre... men man tar väl inte kort när en dam tvättar sig???


Humla är flitig härhemma, här hjälper hon matte att städa linneskåpet.
image143
Efteråt blev hon trött och vilade på tvåbeningsstolen... Tror nästan hon somnade.
image144

På tal om att somna...
En kväll i soffan kan se ut så här:
image146image147

Och inte för jag vet varför, men matte ville visa en bild på tårtan hon gjorde till nyårsfesten...
image148
http://www5.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15780
Hon säger att den är fantastiskt god.... Ja, vi har ju ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback