Skönhetssömn

Efter en sån pärs med badande tar det sin tid att tvätta sig ordentligt och sen behöver man verkligen sova.
Vi har sovit HELA eftermiddagen.
När jag vaknade till tog matte ett kort på mig för att visa att jag var fin igen:
image183
Ni får ursäkta, matte tog kortet lite för tidigt, jag tyckte inte riktigt att jag hade fått ordning på pälsen på bakbenet, jag var just i färd med att fixa det när hon kom med kameran, ni kanske ser ett spår efter min tunga där?


Vissa behöver tydligen längre skönhetssömn än andra *hihi*
image184

Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt stiliga nybadade katter, gick lugnt till eller är matte sönderriven nu??

2008-05-09 @ 23:23:22
Postat av: Gunilla

Vilka konstiga katter ni är som inte vill gå ut. *fniss*
Stackars er som har fått ett bad, snart ska även Sakhi badas eftersom han ska på sin första utställning i slutet av maj. Undrar vad han kommer att säga om det? *ler*
Ja, hur gick det för matte? Är ni lättbadade ell har hon fått lite klösmärken nu?

Postat av: Matte

Jag är inte alls riven, de försöker komma undan på många sätt, men river aldrig.
De kan klamra sig fast runt armen, men med klorna indragna. Gullekissarna.

2008-05-11 @ 11:21:30
Postat av: Gunilla

Vilka härliga katter du har!
:)

2008-05-12 @ 13:31:11
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback